@endzel_

sobota, 31 stycznia 2015

Oh Winter




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Coat- Here
Strapback- SnapBox
Bag- JungMob
High Waist Pants- Here 
Sunglasses/ Necklace/ Shoes - allegro.pl 
Rings- H&M
Choker- MysticGirlShop




author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

31 komentarzy

  1. Muszę przyznać, że masz świetny styl :) Obserwuje Cię już od dawna na instagramie, jesteś śliczna!
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, wyglądasz super!
    _____________________
    obserwuję i pozdrawiam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i stylizacja :)

    http://yukilora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką tych butów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, wręcz kocham Twoje buty. :)
    Mój blog<---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit, normalnie kocham Twoje zestawy :) i zamówiłam bardzo podobne buty jak nie takie same, również na all, nie moge się doczekać aż przyjdą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do butków to polecam, bo tak jak ja nie potrafię chodzić na obcasach te są idealnie wygodne! :)

      Usuń
  7. Perfect! Na prawdę świetna stylizacja, rewelacyjnie wyglądasz : )

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajna stylizacja!
    super czapka, dodaje tego "czegoś" całej stylizacji :)
    dziękuję za komentarz u mnie i pozdrawiam,
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, uwielbiam takie buciory, całość bardzo mi się podoba... i ten naszyjnik! : )
    robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja uwielbiam twoje posty- dodawaj częściej! :)
    Mega naszyjnik i buty :)

    FLOWERSUUN.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny styl i przepiękny płaszcz <3!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tu pierwszy raz i wow! Zostaję na dłużej, nie wiem jak to możliwe, że nie zauważyłam takiego świetnego bloga jak twój wcześniej! Powodzenia w dalszym blogowaniu, a stylówka mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju! Jaki masz cudowny styl! Zakochałam się! haha A tak serio to chyba staniesz się od dziś moją inspiracją - uwielbiam takie stylizacje jakie ty prezentujesz, masz niesamowity gust. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, ale TOTAL LOOK! <3
    Uwielbiam takie stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przegenialna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog, bardzo orginalny naszyjnik :) będę zaglądać częściej :)
    zapraszam: http://paula-style99.blogspot.com/
    Pozdrawiam Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU 
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Podoba mi się stylizacja :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja :):)

    Zapraszam na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki masz rozmiar tego płaszczyka?
    Masz cudowny styl, po prostu mega! :*

    OdpowiedzUsuń