@endzel_

środa, 29 czerwca 2016

Szał na #odkryte ramiona


Chyba każda z Nas zauważyła jak ostatnio zrobiły się popularne  bluzki  czy sukienki z gołymi ramionami i pokaźną falbaną. Na ulicy wysyp stylizacji z takimi bluzeczkami czy też sukienkami, w Internecie gdzie nie spojrzeć zresztą też :)  Nie dziwi mnie to, że stały się tak popularne bo mi osobiście, też przypadły do gustu i uważam, że są po prostu urocze :D Sama w swojej garderobie posiadam kila sztuk.

Czy to bluzki, czy sukienki, a nawet stroje kąpielowe...dla mnie to HIT tego lata.
A wy co sądzicie? :>


Image and video hosting by TinyPic



Wszystkie z powyższych ciuszków znajdziecie na Shein.com 
Mogę szczerze powiedzieć, że można znaleźć tam mnóstwo super ubrań, które są modne w danym sezonie. Wszystko w jednym miejscu i to lubie! :)

author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

11 komentarzy

  1. Uwielbiam ten model z odkrytymi ramionami! A w szczególności przygarnęłabym tą różową <3 Ciekawe jak z jej jakością w rzeczywistości, bo jest przepiękna :) Miałaś już ciuszki z tej strony? Jesteś z nich zadowolona?

    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to ten trend jest świetny! uwielbiam odkryte ramiona ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się bluzki i sukienki w tym stylu :D Idealne na lato :)

    Pozdrawiam ;*
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również bardzo podobają mi się takie kroje bluzek i sukienek! Mam nadzieję, że oprócz dwóch bluzek, coś takiego jeszcze dojdzie do mojej kolekcji :)

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bluzki są prześliczne *-*
    Mam coś w tym stylu, tylko na ramionach jest taka jakby narzutka, która jest przyszyta do bluzki :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1,2,7 - moje gusta <3 w ogóle uwielbiam hiszpanki! są takie słodkie ale jednocześnie seksi. A co do shein to fakt, maja ogromny wybór ciuchów i pewnie gdyby jakosc była ciut lepsza to ciagle bym tam zamawiala. Wiadomo, sa lepsze i gorsze rzeczy ale jednak do projektantów to jakosci porównac sie nie da ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten trend! Pierwsza bluzka jest cudna!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bluzki i sukienki z odkrytymi ramionami <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten krój, ale trzeba mieć chyba trochę mniejszy biust albo dobry stanik bez ramiączek :)

    thestylebounty.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam odkryte ramiona ;))

    zapraszam do mnie wczoraj dodałam pierwszy post ;* - wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń