@endzel_

środa, 27 lipca 2016

Sezon bikini!



Lato w pełni! Tutaj gdzie aktualnie przebywam  temperatura nie spada poniżej 30 stopni, więc bikini i basen to rzecz święta :D Jakie są wasze ulubione kroje stroi kąpielowych? Ostatnio bardzo modne stały się stroje jednoczęściowe...ale pomyślmy, opalać się w takim wdzianku? To nie dla mnie ;p Na plaże osobiście wybieram te dwuczęściowe. 


Image and video hosting by TinyPic




Więcej stroi możecie znaleźć na SheIn :) Pamiętajcie też o dokładnym wymierzeniu waszych obwodów. Dodam też, że najlepiej zawsze brać u nich rozmiar większy niż mamy, bo rozmiarowki są niestety zaniżone :)






author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

4 komentarze

  1. Wszystkie bardzo ładne :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dość długo szukałam stroju w te wakacje :/

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku to dla mnie bikini jednoczęściowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne te bikini,aaaach to lato! bardzo ładnie opisane! Bardzo podoba mi się twój blog, jestem pod wielkim wrażeniem. miło się go czyta, i przegląda fotki. W takim razie obserwuję, i zapraszam do siebie może i ty u mnie zostniesz na dłużej? Pozdrawiam serdecznie (paulina-dufaj.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń