@endzel_

sobota, 17 czerwca 2017

I swear I could fly



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



pics by Alan Wojtasik

Pants- HERE
Bag- Sinsay
Top- HERE
Sunglasses- HERE
Watch- Daniel Wellington
Use discount code "endzel" to get 15% off when you purchase on www.danielwellington.com






author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

13 komentarzy

  1. Looking goooooooooooood :D Uwielbiam takie oryginalne stylówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia bardzo mi się podobają. Uwagę przyciąga cała stylizacja. Spodnie zwłaszcza mi się spodobały!
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko można spotkać tak niekonwencjonalne stylowki, szacun 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój styl, bo jest niepowtarzalny. Poza tym świetna stylizacja. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. You are looking so cool in this shoot
    Regards .


    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool outfit <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post :)
    I'm following your blog ♥
    Visit my blog :)

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważnie i niebanalnie, ale jak to się mówi, kto nie ryzykuje, nie pije szampana :D
    fenomenalnie wyglądasz !
    a bluzka jest boska ajććć <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta stylizacja mnie powaliła! Taki styl niesamowicie mi się podoba. Bluzka, buty, spodnie wszystko jest świetne, a dodatkowo razem tworzy wystrzałowy look *.*
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to jedna z najlepszych stylizacji jakie ostatnio widziałam
    ! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń