@endzel_

niedziela, 15 kwietnia 2018

Young,Wild & Free

Cześć i czołem!
Przychodzę z nową stylówką! Ostatnio troche się obijam z dodawaniem postów, ale obiecuje poprawę (chyba juz to mówiłam, poprzednim razem..)
Razem z moim zwariowanym fotografem fotki robiliśmy w samym sercu Poznania, zmagając się z chmarą turystów z Chin, którzy stając w półokręgu,jak paparazzi,również zaczęli cykać mi fotki :D

Dress/ Bagpack/ Sunglasses- www.fashionnova.com
Lace blouse- HERE
Shoes- Stradivarius
Beret- noname












Dress/Bagpack- www.fashionnova.com
Lace blouse- HERE
Shoes- Stradivarius
Beret- noname



author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

8 komentarzy

  1. Ach Ci Chińczycy ♥️ Też pewnie zrobiłabym Ci zdjęcie, bo wyglądasz świetnie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetne! :) I ten czerwony beret :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego ja raczej robię zdjęcia w bardziej ustronnych miejscach, bo wkurzają mnie tacy gapiący się ludzie :/ myślałam, że mamy już XXI wiek i blogerka, to nie jest nic dziwnego, ale jednak wciąż panuje zaścianek :/

    Fantastycznie wyglądasz kochana :) :*

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Caly look jest świetny! W moim ulubionym stylu - rockowym ;) Buty z taką podeszwą zawsze są bardzo wygodne i dlatego tak bardzo je lubię. Myślałam by dorzucić do tej stylizacji np. kozaki - coś w tym stylu - https://zoio.pl/obuwie/buty-na-obcasie/zamszowe-botki-na-koturnie-z-fredzlami - tylko może bez frędzli, co Ty na to?
    PS: Beret przepięknie komponuje się z kolorem sukienki <3
    Pozdrawiam serdecznie :D

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja! Wyglądasz niesamowicie, naprawdę! Ta sukienka jest genialna! <3

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby Poznań a jednak paryski szyk!
    Pozdrawiam i zapraszam wszystkich na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń