@endzel_

sobota, 9 maja 2015

MindFulness




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

pics by David Bobowiec 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jacket- FlyHighStore
Top- Here
High Waist Pants- Here
Sunglasses- Here
Shoes- Born2Be
Bag- Zara via Vinted.pl
Choker- MysticGirlShop



author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

23 komentarze

  1. poklikałam Ci :) piękny topik, cudowne spodnie (marzą mi się białe z dziurami) i obłędne buty (chociaż nie znoszę tej zębiastej strasznej podeszwy, to są extra) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie, cała perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wygląd bloga! Figura świetna, ćwiczysz coś, czy naturalnie masz taką? :) Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę ;) Poklikasz w linki w poście? To dla mnie bardzo ważne, zrobię to samo u Ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jak ja cie uwielbiam to siew glowie nie miesci, dziwie sie ze nie masa tysiecy obserwatorow etc bo jestes najlepsza no
    http://bizzlesbab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak milo mi to slyszec <3 Dziękuję kochana :**

      Usuń
  5. Przecudne zdjęcia uwielbiam twoje stylizacje <3
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja - po prostu. Blog jeszcze lepszy. Obserwuję, czekam na więcej i pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja fajna, ale sam post pusty, dodaj proszę jakieś opisy a nie tylko gdzie i co kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zwolenniczką pisania tego co robilam w ciagu dnia albo opisywania wszyatkiego co mam na sobie ;)

      Usuń
  9. genialny top! <33

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. łał! czemu wcześniej nie widziałam Twojego bloga? wyglądasz mega! stylówka na szóstkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :)
    Zdecydowanie taki styl mi się podoba!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne spodnie, a zdjęcia cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  13. odkąd znalazłam twojego bloga, zaglądam tutaj codziennie! jesteś niesamowita w tym co robisz, twój styl jest niepowtarzalny! Szacunek naprawdę za to co robisz <3 nigdy nie przestawaj!
    http://hiwhitechocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zdradziłabyś proszę jaki jest rozmiar tych spodni? Nie pytałabym gdyby chodziło o polski sklep, bo każdy idzie i może sobie przymierzyć;d ale na chińskich stronach wszyscy straszą, że rozmiary są kilka razy mniejsze od naszych, a że masz podobną budowę do mnie .. :) Bardzo mi zależy na odpowiedzi! Pozdrawiam, jak zawsze pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana :) ja mam tutaj na sobie rozmiar M i leza bardzo dobrze :) Tak to prawda ze rozmiary tam są zupelnie inne.. Ja mam rozmiar spodni 34/36 wiec zawsze biore te najmniejsze w sklepach a tutaj wzielam Mke i są naprawde spoko! :)

      Usuń