@endzel_

niedziela, 27 sierpnia 2017

Girl Gang


Takie stylówki kocham najbardziej! T-shirt, spodniczka,kurtka i moje ukochane vansy, zdecydowanie czuje się w takim zestawieniu najlepiej :) 
Kilka dni temu pozbyłam się druciaków, które przez 2 lata zdobiły moje zęby...czuje się jak nowo narodzona :D Jak miło mieć piękne proste ząbki <3  

Bag- Forever21
Choker- YOINS
Socks- noname















pics by Alan Wojtasik 


Bag- Forever21
Choker- YOINS
Socks- noname
author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

9 komentarzy

  1. Tak bardzo instagramowo :D Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! No wyglądasz super!! :) I jakoe fajne masz skarpecioszki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem odważna stylizacja, a co do aparatu to gratki za zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Petarda! Ale co ja Ci będę mówić. Wielbię TTwój styl i już!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! No wyglądasz super!! :) I jakoe fajne masz skarpecioszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz mega! :*
    Spódniczka jest genialna <3

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/08/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylówka super i ta Twoja figura <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z charakterem! A twoja figura do tego... cudo!♥
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja mega pieknie wygladasz . Pozdrawiam
    http://roomkate.pl/

    OdpowiedzUsuń